• Transport gratuit peste 400 lei
  • Returnare in 14 zile
  • Contact: 0377100526

Cum plasez o comanda online?



Pentru a plasa o comanda online, trebuie sa parcurgi urmatorii pasi:
- alege produsele, marimea si cantitatea dorita si adauga-le in cos;
- cand doresti sa finalizezi comanda, click pe
"Cosul meu";
- dupa adaugarea produselor dorite in cos, verifica totalul de plata si apasa pe
"Plasare comanda";



- daca detii deja un cont pe
sports.woomie.ro, completeaza adresa de email si parola, apoi apasa pe "Autentificare în contul tau";
- in cazul in care nu ai un cont si nici nu doresti sa creezi unul, alege optiunea "
Comanda ca vizitator" si completeaza toate datele necesare livrarii;
- daca doresti sa iti faci un cont pe site (in care poti vizualiza istoricul si stadiul comenzii pana la livrare), apasa pe "
Creare cont", completeaza datele necesare, iar apoi poti finaliza comanda!

- dupa ce ai ales metoda de plasare a comenzii, apasa pe "Continua";
- campul special pentru cupoanele de reduceri se completeza doar atunci cand se desfasoara campanii specifice cu vouchere si reduceri;
- campul pentru comentarii este optional si il poti completa daca doresti sa comunici operatorilor nostri detalii speciale in legatura cu produsele si comanda ta;
- pentru a finaliza, apasa pe "Trimite comanda";


***Comanda se considera finalizata si plasata numai daca, dupa parcurgerea tuturor pasilor, pe ecran va fi afisat numarul comenzii!



In cat timp voi primi comanda?
Termenul de livrare este cuprins intre 7 si 12 zile lucratoare. In acest interval, comanda poate fi livrata oricand.

Cu 48 de ore inainte de livrarea coletului vei primi un SMS de instiintare la numarul de telefon completat in contul tau sau la momentul plasarii comenzii, daca nu detii un cont de utilizator pe sports.woomie.ro.



De ce nu primesc SMS-urile de instiintare cu detaliile comenzii?
Numarul de telefon pe care trebuie sa il completezi la plasarea comenzii pe site nu trebuie sa contina caractere speciale (exemplu: :, ., +, 0400, / )
Exemplu de numar corect: 0740123123



Cum pot sa anulez o comanda?
Daca te-ai razgandit in privinta unei comenzi si doresti sa o anulezi, contacteaza-ne la numarul de telefon
0377100526 sau trimite-ne un email care sa contina:

-numarul comenzii

-numele tau

-numarul de telefon si motivul anularii comenzii.



In scurt timp comanda se va anula si vei primi un SMS pentru confirmare.



Pot sa mai adaug produse intr-o comanda deja procesata?
In cazul in care comanda ta a fost deja procesata, din pacate nu mai poti adauga niciun produs. In acest caz, poti plasa o alta comanda pe site, insa coletele vor fi livrate separat, in zile diferite.

Ce se intampla daca pretul produsului se schimba de la momentul in care am plasat comanda pana la momentul livrarii?

Pretul produselor comandate va fi intotdeauna cel afisat la momentul in care ai plasat comanda. Modificarile ulterioare nu vor fi aplicate comenzii tale.

Ce inseamna categoria “LIVRARE RAPIDA"?
Produsele din categoria “LIVRARE RAPIDA” au termenul de livrare de 5-7 zile. Pentru aceste produse vei primi un mesaj de informare care va contine data estimativa a livrarii coletului. In ziua livrarii vei fi contactat de catre un agent FAN Courier care iti va aduce comanda la adresa completata de tine.

Ce se intampla daca nu sunt acasa cand ma suna curierul?
Daca nu te afli la adresa in ziua livrarii, poti contacta agentia FAN Courier din zona ta pentru a stabili o alta data de livrare. In cazul in care la data convenita nu vei primi coletul, te rugam sa ne contactezi pentru a lua masurile necesare de livrare urgenta a coletului.

Cum se poate utiliza intr-o comanda creditul ramas in urma unui retur?
Pentru clientii Woomie care detin un cont pe site-ul nostru exista posibilitatea de achitare a unei comenzi cu creditul ramas in urma unui retur.
Pentru acest lucru este necesar ca la pasul numarul 4, cand plasati o comanda, sa selectati "plateste cu wallet-ul meu", iar suma disponibila se va scadea din comanda si totalul comenzii se va recalcula automat.
*Creditul disponibil va fi adaugat in cont dupa procesarea returului si ulterior se poate utiliza in orice comanda.

Cum pot sa returnez un produs?
Returul unei comenzi se poate efectua in termen de 14 zile de la primirea coletului.
Solicitarile de ridicare a coletelor de retur se vor face numai de catre operatorii
sports.woomie.ro.
Pentru efectuarea returului, produsele trebuie sa indeplineasca urmatoarele criterii:

-sa nu fie deterioriate si sa nu aiba urme vizibile de uzura;

-sa fie insotite de ambalajul original in care au fost livrate;

-sa fie insotite de etichete.



Taxa de retur este de 14.99 lei si este suportata de catre client.

Pot sa ridic coletul de la sediul sports.woomie.ro?
Singura modalitate de a intra in posesia coletelor este prin intermediul FAN Courier, intrucat acestea ajung direct in depozitul companiei de curierat.



Cum procedez daca am primit un produs deteriorat sau cu defecte?

In situatia putin probabila de a primi un produs neconform, te rugam sa parcurgi urmatorii pasi:
- contacteaza-ne telefonic pentru a ne sesiza problema;
- trimite-ne un email cu cateva fotografii din care sa reiasa problema produsului;
In scurt timp de la transmiterea email-ului, operatorii nostri te vor contacta telefonic pentru stabilirea detaliilor returului.



Livrati si in alta tara?
Comenzile care sunt plasate pe site-ul Sports.Woomie.ro se pot livra numai pe teritoriul Romaniei.



Preturile de pe site sunt finale?
Preturile de pe site sunt exprimate in lei si au toate taxele incluse. La comenzile mai mici de 400 RON se adauga costul de transport de 14,99 lei
iar la ele de peste 400 lei transportul este gratuit.



Cum pot sa platesc o comanda?
Plata unei comenzi se poate face numai ramburs in momentul primirii coletului.



Exista un magazin fizic sports.woomie.ro unde pot vedea produsele?
Sports.woomie.ro este un magazin online, fara punct fizic in Romania. Comenzile pot fi efectuate doar pe site, iar coletele se livreaza prin curierat. Politica de retur iti permite sa returnezi sau sa schimbi produsele care nu ti se potrivesc. Taxa de retur este achitata de client si este de 14,99 lei.




Pot sa verific coletul la primire?
Coletul se poate verifica dupa plata rambursului. In cazul in care produsele comandate nu intrunesc criteriile dorite de tine sau daca marimile nu sunt potrivite, poti face retur in termen de 14 zile de la primirea coletului, conform urmatoarelor conditii:

-produsele nu trebuie sa fie deterioriate si nu trebuie sa aiba urme vizibile de uzura;

-produsele trebuie sa fie insotite de ambalajul original in care au fost livrate;

-produsele trebuie sa fie insotite de etichetele originale.



Produsele sunt originale?
Toate produsele prezentate pe
sports.woomie.ro sunt originale si autentice, in conformitate cu specificatiile brand-urilor pe care le reprezinta. Iti reamintim ca in cazul in care produsele comandate nu intrunesc criteriile dorite de tine sau daca marimile nu sunt potrivite, poti face retur in termen de 14 zile de la primirea coletului.



Produsele comercializate pe Sports.Woomie.ro sunt noi?
Toate produsele prezentate pe site sunt noi si sunt livrate in ambalajul original, sigilat.



Puteti trimite prin alta firma de curierat?
Livrarile comenzilor se fac numai prin firma de curierat FAN Courier.



Unde pot sa fac o reclamatie?
Daca ai o nemultumire legata de serviciile oferite sau de produsele primite, reclamatiile se vor formula in scris la adresa
sports@woomie.ro. O persoana autorizata din cadrul firmei va raspunde in cel mai scurt timp sesizarii tale.



Am alte intrebari, cui trebuie sa ma adresez?
Iti stam cu placere la dispozitie pentru orice intrebare sau informatie!
Ne poti contacta la numarul de telefon
0377100526 in urmatoarele intervale:


-luni – vineri, intre orele 9:00 – 19:30

-sambata – duminica, intre orele 10:00 – 16:30

Datele complete de contact pot fi gasite si pe pagina dedicata.